Kuinka tilata
Asiakkaiden tilausprosessi kartonkipakkauksille sisältää seuraavat vaiheet:
1. Tietojen hankkiminen asiakkaan tarpeista:
• Asiakas antaa tietoja nykyisestä pakkauksestaan tai kuvaa tarpeitaan uudelle pakkaukselle.• Tarvittavat tiedot sisältävät materiaalit, mitat, muodon, suunnittelun erityispiirteet, kestävyysvaatimukset, suunnittelun jne. Pakkauksen valokuvat ovat erittäin hyödyllisiä tässä vaiheessa.
2. Tekninen ehdotus tai projektin siirtäminen suunnittelu- ja kustannusosastolle:
- Asiantuntijamme analysoi asiakkaan tarjoamat tiedot ja ehdottaa useita teknisiä ratkaisuja.
- Tarvittaessa tai projektin monimutkaisuuden vuoksi saatetaan tarvita lisätietoja asiakkaalta. Tässä tapauksessa asiantuntijamme ottaa yhteyttä asiakkaaseen.
- Projekti siirretään suunnittelu- ja kustannusosastolle tarkkaa laskentaa ja sopivan pakkauksen kehittämistä varten.
3. Näytteiden ja ehtojen koordinointi asiakkaan kanssa:
- Kun asiakas on valinnut ehdotetun ratkaisun, voimme lähettää näytteet materiaalista ja itse pakkauksesta asiakkaan hyväksyttäväksi ja varmistamiseksi.
- Asiakkaalla on mahdollisuus arvioida materiaalin laatua, käytön helppoutta ja vaatimusten täyttymistä.
- Jos asiakas on tyytyväinen näytteisiin ja tarjottuun hintaan, siirrymme seuraavaan vaiheeseen.
4. Tuotantoaikojen ja maksuehtojen koordinointi:
- Keskustelemme asiakkaan kanssa pakkaustuotannon aikarajoista ottaen huomioon tarvittavan määrän ja projektin monimutkaisuuden.
- Maksuehdot ja muut taloudelliset asiat sovitaan myös.
- Kun tilaus on vastaanotettu ja kaikki ehdot on sovittu asiakkaan kanssa, siirrymme pakkausten tuotantoon.
Koko tilaamisprosessi on keskittynyt korkealaatuiseen pakkaamiseen, asiakastyytyväisyyteen ja tuotannon aikarajoihin.